Re: Zestaw do chłodzenia wodnego CPC

Autor: Grendel (niepotrzebujesz_at_bo.to.usenet)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 16:20:01 MET

On Mon, 27 Oct 2003 01:33:36 +0100, Marcin Wojtczuk wrote:

> Ale wtedy trzeba uważać żeby nadal był przedmuch a nie krążenie ciepłego
> powietrza w obudowie zasilacza. No i bez czegoś co by ciągnęło ciepłe
> powietrze z kompa to wtedy się nie obejdzie.

Myślałem o czymś takim.
W tej chwili mam zasilacz odwrócony do góry nogami i zdjętą z niego
obudową. Całe gorące powietrze z procesora idzie do góry, bez oporów
wywołanych obudową zasilacza dostaje się do niego, a następnie jest
wysysane na zewnątrz. Dodatkowo po bokach mam zrobione 'kurtyny', alby
wentek nie zasysał zimnego powietrza z boków, ale żeby brał całe powietrze
nadchodzące z boku. Pomyślałem sobie, że kolejnym, konsekwentnym krokiem
byłoby umieszczenie tego wentylatora poziomo, pod zasilaczem, a nie z jego
boku tak, aby wykorzystywał on efekt komina i wysywał ciepłe powietrze znad
procka, i nawiewał na zasilacz, a stamtąd już sobie powietrze samo ucieknie
otworem (przynajmniej mam nadzieję, że ucieknie ;-)).

--
Grendel