Re: tylko się nie śmiejcie :)

Autor: MiW (miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 17:32:03 MET

> A myśmy z kumplem chcieli nawet napisać taki system operacyjny, który
> wyglądałby jak ten, co sterował tym akceleratorem (IIRC CDOS 3.56
> Copyright by Peanut Software)). Z takimi zarąbiastymi, trójwymiarowymi
> okienkami.
> To był czad... ;)

Hihihi :)
A mnie ostatnio naszlo, ale nie mam czasu... jak bede mial to obiecuje, ze
to zrobie :)
Mianowicie - kupic sobie jakies stare Atari (65XE np) i popisac cos w
asemblerze :)
Troche sie asemblerem ostatnio bawilem, wiec moze cos nawet z tego wyjdzie
:) a taki sprzet to raczej grosze bedzie kosztowal.

Ale to juz OT/NTG...

--
pzdr.
MiW