Re: tylko się nie śmiejcie :)

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 12:36:28 MET

On Mon, 27 Oct 2003 00:57:36 +0100, Marcin Szumilas wrote:

[...]
> A ja swój właśnie kilka dni temu zdemontowałem. Ale bynajmniej nie na
> zawsze... 11-letni TEAC. Jedyna część, która mi się ostała z
> pierwszego komputera. :)
> Absolutnie sprawny!

Mój Teac 5 1/4 wytrzymał 3 miesiące, do wizyty kumpla, który kupił na
giełdzie dyskietki i chciał sformatować. Załatwił najpierw swojego
Teac'a, a potem mojego. Były na gwarancji, więc wymienili nam, ale nie
chcieliśmu już Teac, wzieliśmy Copal. To był rok 1989. I ten Copal jest
sprawny do dziś, (chyba, sprawdzałem parę miesięcy temu ;)) Zatem 14
lat, szurasz ??? ;)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!