Pomocy-dysk twardy

Autor: Leonardo (leonardo1960_at_WYTNIJTObuziaczek.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 12:01:42 MET

Kto ma za friko dysk twardy trochę taki sam lub troche większy od 2GB. Mój się
zapycha. Mam stary komputer z 2GB i jestem bezrobotny. Rodzinka nie pozwala mi
kupić coś nowego bo pieniądze idą na zycie. Tylko Wy mi możecie pomóc.Ciągle i
tak jest wrzask o internet. Wolę go mieć niż nie rozumiecie. Dysk zainstaluję
jako drugi może się uda. Przy okazji kto mi go chce podesłać to od razu niech
da poradę. Dzięki.