Re: Problem z cd-rw

Autor: Black Fox (oynpx.sbk_at_2pbz.cy_ROT13)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 19:29:58 MET DST

Marcin wrote:

> Od paru dni mam problem ze swoja nagrywarka: po instalacji roznych
> sterownikow

Sterowników do czego?

> windows przestal widziec zarowno cd-rom, jak i nagrywarke.
> Obecnie udalo mi sie doprowadzic do sytuacji, ze windows widzi oba
> napedy (dodanie odpowiednich linijek do autoexec.bat i config.sys),

Zupełnie zbędne wpisy - powodują więcej szkody niż pożytku - usuń je.

> ale oba traktowane sa jako cd-rom; nagrywarka nie jest wykrywana przez
> zaden program do wypalania plytek. W Panel Sterowania/System/Menedzer
> urzadzen w ogole nie sa wykazywane cd-romy...

Zainstaluj sterowniki chipsetu, usuń kontrolery dysków z menedżera
urządzeń i zrestartuj sprzęt.

> Moj system to win98, a napedy: cd-rom LG DRD-8160B, cd-rw LG
> GCE-8320B.

Na przyszłość rozwiązania takich problemów zaczynaj szukać od RTFA &
RTFG - a jeśli "nie da rady" to zadawaj pytania na _odpowiednich_
grupach - tutaj to NTG.

--
--=== Black Fox ===--
--== GG: 1138706 ==--