Re: błędy CRC przy dużych plikach

Autor: Mikolaj Tutak (mtutak[at)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 00:41:21 MET

kurkuror wrote:

> kabel nie wykluczone ale przy uwalonym kablu byly by uwalone pliki
> cylkicznie a nie tylko te duze.

Cyklicznie? Czyli ze co 71 plikow na ten przyklad, albo co 127765 bajtow?
Litosci!

Slyszales taki termin "prawdopodobienstwo"??? To normalne ze przy pliku 1GB
jest wieksze prawdopodobienstwo przeklamania, niz przy pliku 1B. Zaloze sie
iz przy odpowiedniej ilosci malych plikow blad tez by sie pojawil...
Kiedys bedziesz mial to w szkole.

> A w biosie to niby co ma byc ustawione do dysku - moze smart ?

Smart raczej nie, ale moze te inne tajemnicze opcje... Zakladam ze wiesz co
to konfiguracja biosu? Tam siedza takie skrzaty jak timing'i pamieci,
czestotliwosci FSB/AGP/PCI i takie tam pierdoly... parametry te moga
wywolywac rozne bledy i przeklamania.

> uszkodzona plyta odnosi sie do kabla bylo by cylkicznie a nie przy
> dyzych plikach.

He? Cyklicznie to ty generujesz androny.

> slabe chlodzienie ? a co ma athlon do chlodzena ? athlon dziala albo
> nie - TOR NIER INTELR

Nie zalamuj mnie prosze :->

> wiec powiedz mi PROSZE !!!! co to jest twoim zdanem a nie dawaj milon
> odpowiedzi ktore nic nie mowia

1. Wymienilem powody ktore IMO moga powodowac te bledy. Dokladna diagnoza
nie jest mozliwa za pomoca listy USENET i tak skapych informacji (chyba ze
na pl.comp.szklane_kule)

2. Twoja odpowiedz mowi duzo (tylko sie nie obrazaj):
- nie masz pojecia jak dziala komputer
- lubisz ludzi wprowadzac w blad, przytaczajac jakies kosmiczne teorie o
NTFS/FAT, fragmentacji i ich wplywie na bledy CRC.
- twoja wiedza oparta jest na obrazkach z "komputer swiat"

:-)

--
pozdrawiam
      Mikolaj