Re: błędy CRC przy dużych plikach

Autor: kurkuror (kurkuror_at_o2.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 23:02:50 MET

> ja bym obstawial:
> - zbyt wysrubowane ustawienia w BIOS'ie
> - uszkodzona plyta / CPU
> - slabe chlodzenie CPU (drastycznie slabe)
> - uszkodzony kabel HDD
> - pamiec RAM (ale to rozumiem zostalo wykluczone?!)

kabel nie wykluczone ale przy uwalonym kablu byly by uwalone pliki
cylkicznie a nie tylko te duze.
A w biosie to niby co ma byc ustawione do dysku - moze smart ?
uszkodzona plyta odnosi sie do kabla bylo by cylkicznie a nie przy dyzych
plikach.
 slabe chlodzienie ? a co ma athlon do chlodzena ? athlon dziala albo nie -
TOR NIER INTELR
wiec powiedz mi PROSZE !!!! co to jest twoim zdanem a nie dawaj milon
odpowiedzi ktore nic nie mowia