Re: Pomocy! Po odpaleniu WinXP komputer sie wylacza

Autor: .Peeter (peeter_at_nospam43.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 00:25:20 MET

*kurkuror* wrote:
> ale jak to sie ma do kabla zasilajacego ?
> w takim wypadku przy 60 stopniach na procku i tak by sie odpalil
> pozatym asusy piszcza ja sie przegrzewaja

Tak sie ma do kabla, ze moj po takim shutdownie tez nie chcial
ruszyc poki nie odlaczylem i podlaczylem kabla lub off a potem
on przelacznikiem w zasilaczu. Owszem, kazda plyta piszczy
przy warning temperature... ale np. moj Microstar przy shutdown
temperature natychmiastowo wylacza komputer bez najmniejszego
pisku czy pytania. Stad moje przypuszczenie.

Oczywiscie w przypadku kiedy w kompie siedzi Codegen mozliwe
jest, ze to zasilacz za slaby. Jednak czesciej objawami za
slabego zasilacza sa rebooty, nie shutdowny.

Ja bym zaczal od sprawdzenia ustawien shutdown temp w biosie,
jak by to nie pomoglo, to sprawdzil na innym zasilaczu.

--
Pozdrawiam
Peeter