Re: Pomocy! Po odpaleniu WinXP komputer sie wylacza

Autor: .Peeter (peeter_at_nospam43.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 00:15:36 MET

*kurkuror* wrote:
> dziwna sprawa jesli to jest 300W to nie moze byc za slaby.

Codegen 300W nijak nie ma 300W, ma tylko taka naklejke :)

Mialem u siebie podobny problem, komp sie wylaczal sam, mimo
ze godzine wczesniej dzialal. Ja z niego tylko wyjmowalem
na chwile zasilacz. Okazalo sie, ze to bylo zabezpieczenie
termiczne, zapomnialem podlaczyc wiatrak procesora.

U ciebie wyglada mi to na zbyt nisko ustawione shutdown
temperature, przestaw w biosie na 70 stopni na przyklad
i wtedy probuj.

--
Pozdrawiam
Peeter