JAK URATOWAĆ CENNE DANE - BŁAGAM POMÓŻCIE!

Autor: buchacz (buchacz_at_WYTNIJTOgo2.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 19:38:53 MET

Witam wszystkich!

Bede sie streszczal. Mam Windows XP na partycji NTFS. Oprocz tego posiadam
jeszcze dwie partycje (FAT32 i NTFS). Utworzylem dwa konta (oba o statusie
administatora) - moje i mojej Zony. A teraz do rzeczy...

Wczoraj podczas uruchamiania systemu "udalo mi sie" przez przypadek nacisnac
reset. No i niestety - klapa na calej lini, wszelkie proby uruchomienia
komputera spelzly na niczym (po wykryciu twarego dysku i standardowej
procedurze odpalenia z biosu itd. pojawia sie plansza Windows XP a nastepnie
niebieski ekran z jakims tam napisem i nic nie mozna zrobic).

Wyjalem dysk i polecialem do kumpla. Wszystkie trzy partycje sa elegancko
czytelne, ufff....pomyslalem lecz niestety moja radosc byla przedwczesna. Otoz
okazalo sie, ze nie moge wejsc do katalogu "Moje dokumenty" (czyli tak de
facto Documents and Settings\ buchacz). ODMOWA DOSTEPU!!!

Rzecz w tym, ze w tym katalogu mam najwazniejsze rzeczy - wszystkie prace na
uczelnie, dokumenty Zony, ze nie wspomne o bezcennych zdjeciach zrobionych
moja kochana cyfrowka w ciagu ostatniego roku...

Krotko mowiac: jest katalog z tymi wszystkim danymi ale nie moge do niego sie
dostac. Problem wynika z tego, ze pliki sa na NTFS a poza tym konto bylo
zahaslowane.

Po powrocie do domu zainstalowalem ponownie Windows XP na jednej z pozostalych
partycji wiec komputer mam sprawny i gotowy do dzialania.

JAK ODZYSKAC DANE????!!!!!!!! Dzieki.

buchacz