Re: Czego jest zamało do oglądania filmów?

Autor: Scurek (scurekBEZSPAMUPROSZE_at_iv.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 19:25:06 MET

Tomek wrote:

> Moje kodeki to najnowszy DivX. Zmienie na ten DirectShowPack i sprobuje :)

Jeśli masz zamiar zainstalować DSP to najpierw wyrzuć wszystkie kodeki audio
i video jakie instalowałeś wcześniej. Nie gwarantuję, że DSP wyświetli
wszystko tak jak trzeba, choć u mnie do tej pory były tylko 2 razy problemy
z dźwiękiem (coś nie chciało zajarzyć z kodekami AC3 chociaż je miałem, ale
ponowna instalacja pomogła).