Re: Czego jest zamało do oglądania filmów?

Autor: Scurek (scurekBEZSPAMUPROSZE_at_iv.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 19:15:01 MET

Jan Kozlowski napisał:
> Tak sie zdarza jak napisy maja wlaczone przezroczyste tlo. Jak
> przestawisz je na czarne to powinno przestac ciac.

Tak tak, rozumiem ale u mnie ten problem miał chyba inne podłoże. Są progsy
które mają taką funkcję jak inteligentne napisy (np. Allplayer) i to czasami
więcej szkodzi niż pomaga. U mnie pomogło wyłączenie tego czegoś (choć
faktycznie czasami mam ochotę włączyć :P).
Jeśli chodzi o dobry i w miarę wydajny progs do odtwarzania DIVX`ów, to IMO
bardzo dobry jest SubEdit-Player.