Re: Jaka karta graficzna do 600zl?

Autor: Szymon Wróblewski (simon_w_at_*NNOSPAMMgazeta.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 17:12:55 MET

> Aleś ty mądry. Mógłbyś chociaż napisać jakie i dlaczego a nie
> komentowac jednym zdaniem w sumie nie wyjaśniającym niczego. Zapewne
> chodziło ci o 400/300. Ale w trybie DDR wychodzi dwa razy większa
> częstotliwość i taką sie podaje w opisach.
Zrobilem to specjalnie bo wkurza mnie coraz bardziej ten marketingowy
belkot, ktory co rusz ktos BEZMYSLNIE powtarza. Sadze ze takie naginanie
faktow jest duzym naduzyciem. Dodatkowo praca w trybie DDR nie powoduje
DWA RAZY WIEKSZEJ CZESTOTLIWOSCI (w mysl definicji czestotl.)
nie mowic juz o dwa razy wiekszej wydajnosci z ktora ma byc utozsamiana.
Wiesz jak by smigala taka karta pracujaca z czestotliwoscia 600MHz w trybie
DDR??
Pozdrowienia
Simon