Re: zasilacz a HDD

Autor: Kallak (kallak_at_op.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 15:34:43 MET

> czy ten zasilacz wytrzyma nowego HDD 120 GB???

radzilbym zmienic! chociaz by na 300W - ja ostatnio mialem awarie mojego
zasilacza 300W i dla sprawdzenia mialem na chwile zasilacz kumpla (wlasnie
235W) - moj dysk (120Gb 8Mb Caviar) tylko syczal i bzyczal - tka jakby byl
rozwalony! juz myslalem ze to przez ta awarie-ale okazalo sie ze za slaby
zasilacz - bo po wlozeniu nowej 300 wszystko poszlo....no a mi spadl kamien
z serca... bo juz sie balem ze prawie 100Gb danych ktorych nie mialem na
plytach jeszcze poszedl sie .... brzydko mowiac piiiiiiiiiiii

Kallak