zasilacz a HDD

Autor: pol98 (pol98_at_interia.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 15:56:15 MET

prosze o pomoc w obliczeniu czy moj zasilacz jest dosc mocny na dodatkowy
HDD. Oto moj zestaw:
1. celeron 900 MHz
2. 288 MB DIMM
3. gforce 2mx400
4. Cd-rom TEAC x40
5. CD-RW TEAC x4 x4 x32
6. HDD - 2,1 GB seagate
7. HDD - 13 GB seagate
8. zasilacz zakupiony z obudowa ( taka jak 3 lata temu dawał optimus ) 235W
9. nowy HDD 120 GB Seagate 8 MB cache (ponoc bierze 12W)
czy ten zasilacz wytrzyma nowego HDD 120 GB??? Obecnie ten zestawik chodzi
oki. Pytam sie bo mam 4 wyjscia z zasilacza tzn 4 wtyczki i nie mam wolnej
pod nowego HDD, jak kupie "rozgałeznik" i podlacze to bedzie oki??
pozdrawia Paweł