Re: Czego jest zamało do oglądania filmów?

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 16:24:41 MET

Brzezi claimed:
> to tylko moze byc wina softwarowa, ja plynnie (CPU usage 60-70%) ogladalem
> na sprzecie PII233, 96MB RAMu, 4MB na karcie graficznej, ale to dzieki
> mojemu kochanemu linuksowi :), windows poprostu nie mial mozliwosci
> obsluzenia w pelni pojej karty graficznej, a mialem zainstalowane
> sterowniki przeznaczone do niej... (windows? -> ROTFL)

E, raczej dzięki mplayerowi miałeś taki bajer. Sterowniki są odpowiedzialne za
sprzętowe skalowanie, a nvidia akurat daje takie że nawet do 1280x1024 można
na rivie sobie pozwolić. Mając 500MHz można już myśleć o post processingu
nawet.

Czyli do autora wątku: linux, mój drogi, linux+mplayer.

--
             Marcin  Wojtczuk
     [ http://www.stringi.com/viper/ ]