Re: Problem z drukarką

Autor: Norbert (norbert_grom_at_wp.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 13:26:08 MET

> Mam problem z drukarką.
> To jest nowy HP.

Mialem podobnie z HP Photosmart 1315.
Kupilem zestaw do napelnienia, napelnilem i mialem podobny objaw az bylem
juz wkurzony.
Ale...cos mnie tknelo i po 10 nieudanych wydrukach wcisnalem klawisz
czyszczenia glowic w drukarce ( mam taka opcje po wejsciu do menu w
drukarce - nie w komputerze ale w drukarce bo posiada ona ekran LCD ) i po
kilku sekundach olsnienie...idealne zdjecie wyszlo z mojej drukareczki.
Nie wiem jaki masz model HP ale jesli inny niz moj to napewno w sterownikach
jest opcja czyszczenia glowic. ( nie kalibracji a czyszczenia - nie pomyl
sie )
Pozdrawiam.

--
Norbert