problem z pecetem

Autor: Rafał (raf_at_polanet.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 10:17:55 MET

witam

mam nastepujacy problem z kompe mojej dziewczyny otoz bez zadnego powodu
monitor przechodzi w stan uspienia i nie reaguje na nic. dopiero wylaczenie
kompa i ponowne go zalczenie dziala ale czasami tylko na chwilie w tej
sprawaie komp juz byl w serwisie i goscie przeciscili styki o grafiki i
bylo dobrze a teraz znowu to samo. w poniedzialek tam pojde po raz 3 i
pytanie czy powionnem zarzadac wymiany podzespolu czy dac im jeszcze raz do
przeczyszczenia. a jezeli ma cos wymieniac to co radzice.

konfiguracja
plyta glowan ecs kt 333
ddram 256 noname
grafike sparkle geforce 2mx 400