problem ze startem kompa

Autor: mareK (momo102_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 10:28:08 MET

Mam płyte ASUS P3V4x, procesor Pentium 3 i problem z uruchamianiem kompa
przyciskiem z obudowy ,czasami nie chce startować i pomaga tylko, na moment
wyłączenie z sieci, wtedy startuje bez problemu ,próbowałem wszystkich
kombinacji power w Biosie niestety efekt nadal występuję i najlepsze ,że
nieregularnie, czasami parę włączeń jest bez problemu, a póżniej trzeba
znowu wyłączyć z sieci na moment ,żeby uruchomić .
Ma ktoś jakiś pomysł, co to może być i jak to usunąc.
Pozdrawiam
mareK