Re: do speców od chłodzenia - dodanie wntylatora zwieksza temp !!!

Autor: gluestick_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 25 Oct 2003 - 16:53:46 MET DST

> bo musi byc kiepski. to powietrze co ci sie wydaje ze jest zimne wcale nie
> jest zimne. ono ma wyzsza temperature niz ta w obudowie.

Jesze mi się jedna rzecz przypomniała. Chcesz mnie przekonać,
że powietrze we wnętrzu obudowy mojego komputera jest zimniejsze
niż w pomieszczeniu w którym on stoi? Musiałbym ustawić go tylną
tyłem 5 cm od kaloryfera.

Wewnątrz kompa 24 C (krótko mierzyłem, może byłoby więcej)
W pomieszczeniu 21 C

pzdr
Gluestick