Re: do speców od chłodzenia - dodanie wntylatora zwieksza temp !!!

Autor: PP (pemo74_at_wp.pl)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 14:50:06 MET DST

> Ok, ale tu przechodzimy do drugiego przypadku.
> Chciałem aby zimne powietrze szło bezpośrednio na proca
> to okazało sie, że wentylator na procu się dziwnie zachowuje.
> I skutek jest kiepski

bo musi byc kiepski. to powietrze co ci sie wydaje ze jest zimne wcale nie
jest zimne. ono ma wyzsza temperature niz ta w obudowie. jak wrzycac
powietrze do obudowy to najlepiej z przodu. na pewno nie z tyly. w zasadzie
to gdzie umiescisz wentylator nawiewny zalezy tez od miejsca usytuowania
obudowy w pomieszczeniu (rozmieszczeni zrodekl ciepla np. grzejnikow c.o.
itp.).