Re: Jaki cooler do P4 2.4 HT

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 08:04:04 MET DST

"Tomek G." <riwana_at_pf.pl> wrote in message
> Witam i pozdrawiam szanownych grupowiczów.
> Mam pytanko, jaki coolerek mam nabyć by skutecznie ograniczyć szum z
kompa?

Ja po jednym dniu niemilosiernego jazgotu tego boxowego wymienilem go na
zalmana 7000alcu (tego calego miedzianego sie balem, bo wazy 700g) i procek
w komputerze zostawionym na noc nagrzal sie z 31 do 36 stopni (a komp nic
nie robi). Nie wiem czy bedzie bardziej roslo, czy tak sie ustabilizuje, jak
nie to bede musial troche podkrecic predkosc, bo obecnie jest na minimum,
dzieki czemu wogole nie slychac wentylatora. Jedyne co slychac, to szum
zasilacza (Chieftec 360W) i 2 wentylatory zalmana 8cm na 5V i 7V.
Jesli sie Tobie nie spieszy, to postaram sie po poludniu zobaczyc ile czasu
powraca do normalnej temperatury po nagrzaniu. A co do nagrzewania,
obciazony przez godzine Sandra burn-in dotarl do 53 st. Wprawdzie troche nie
lubie jak procek przekracza 50st, ale chyba taka jest cena ciszy.

pzdr
Zbyszek