Re: LCD 17" jaki??

Autor: Mateusz Grzesiak (matysekg_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 00:12:24 MET DST

Hmmm
Bylem dzis w MM i ogladalem monitory...
I jestem troche zawiedziony... jako test lecial MIS :-) (z video CD, ale to
chyba nie ma znaczenia..)
Obraz z LCD-okw generalnie mniej mi sie podobal niz CRT... ja wiem, ze
rozdzielanie sygnalu, ze dostrojenie ustawien (kolory!), a jednak... w
porownaniu z flatronem 19" wszystkie wypadaly blado, a on byl ustawiony na
60Hz... moze sie przyzwyczailem, ale gdybym mial monitor kupowac dla siebie
(i mial gdzie postawic 19 CRT ;-)) to jednak chyba wzialbym flatrona... za
polowe ceny LCDka...
Ech... Przyszla Szczesliwa Wlascicielka tez ma mieszane uczucia, ale
Szanowni Rodziciele (z okularami na nosach...) watpliwosci nie maja...
I coz mam nadzieje, ze do LCD-ka mozna sie przyzwyczaic i ogladanie na nim
filmow bedzie przyjemnoscia :-)
Oczywiscie nie odejmuje tym monitorkom zaslug jesli chodzi o prace
statyczna, czyli winda, office itp, tu sa naprawde przyjemne... i w ogole
mowie tylko o swoich subiektywnych odczuciach, zadnej wojny wywolywac nie
chce :-) Postaram sie po prostu porzadnie przemaglowac monitorki u
sprzedawcy i niech wygra najlepszy :-)

Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za pomoc!
Mateusz G