Re: LCD 17" jaki??

Autor: Arael (arael_at_CUTTHIS.chrome.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 14:09:45 MET DST

Sur wrote:

> - piksele w kształcie idealnych kwadracików też wcale nie są takie fajne.

Ja pracuje już długie lata na kineskopowym i wciąż mam wzrok na tyle dobry,
że widzę te gówniane kropki z których składa się obraz (bez jaj - bez
przybliżania się do monitora). Wolę już widok ładnych, zakolorowanych
kwadracików. Wiem, że mam stary monitor, ale i tak jest całkiem, całkiem.
Gdy będę kupował monitor to nawet nie pomyśle o kineskopowym.

Jak to mówią w reklamie:
moje oczy są po porstu tego warte.

--
[jabber] jid:arael_at_CUTTHIS.chrome.pl