Re: Asus A7N8X Deluxe

Autor: Damian (NO_SPA_damian_at_wim.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 22:09:29 MET DST

> Ja dalem za swoj 5metrowy bodajze 8 zl :). Nie ma pozlacanych koncowek.
Nie
> jestem przekonany czy to do konca wina przewodu. Z drugiej strony wejscie
> AUX tlumi takie dziwne rzeczy (trzaski i piski jak nie ma sygnalu) bo jego
> przedwzmacniacz mozna bardziej obciazyc i przez to jest bardziej odporny
na
> np. roznice w impedancjach kabli czy wyjsc urzadzen ktore na to wejscie
> podaja sygnal. Problem w tym ze w Creative Inspire nie ma takiego...
> Tez czekam na jakies konkretne rozwiazanie tego problemu, bo to ze mam
> podlaczone do wiezy nie rozwiazuje sprawy, bo co by bylo jakbym chcial
> [...]

Sprobuje przetestowac na nowych kablach...Nie tylko glosniki Creative,
testowalem tez zwykle Encore...podobnie. Przypuszczam, ze problem moze
pojawic sie na wszystkich zestawach glosnikowych z nizszej polki...chyba, ze
wina lezy po stronie wyjsc na plycie glownej....
hmmm wlasnie wpadl mi do glowy pomysl, zeby taki "tlumik" zamontowac na
"drodze" miedzy wyjsciem a wzmacniaczem...