Re: Asus A7N8X Deluxe

Autor: Piotrek (padre_at_poczta.fm)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 22:01:26 MET DST

> Aktualne przewody na nic specjalnego nie wygladaja, nawet nie maja
> pozlacanych koncowek...
> ile moze kosztowac taki porzadny kabel z koncowkami ?

Ja dalem za swoj 5metrowy bodajze 8 zl :). Nie ma pozlacanych koncowek. Nie
jestem przekonany czy to do konca wina przewodu. Z drugiej strony wejscie
AUX tlumi takie dziwne rzeczy (trzaski i piski jak nie ma sygnalu) bo jego
przedwzmacniacz mozna bardziej obciazyc i przez to jest bardziej odporny na
np. roznice w impedancjach kabli czy wyjsc urzadzen ktore na to wejscie
podaja sygnal. Problem w tym ze w Creative Inspire nie ma takiego...
Tez czekam na jakies konkretne rozwiazanie tego problemu, bo to ze mam
podlaczone do wiezy nie rozwiazuje sprawy, bo co by bylo jakbym chcial kupic
takie same glosniki jak Twoje?