Re: AMD kontra Intel troche OT

Autor: A_D_A_M (adabi_nospam__at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 21:26:14 MET DST

> skad masz taka informacje, ze uczelnie wyzsze inwestuja tylko w inetele;
> pokaz jakis raport wykonany przez wiarygodne zrodlo, ktory stwierdza, ze
> tak wlasnie jest; dopuki czegos takiego nie pokazesz, to ja nie wierze;

Nie mam danych w postacji tabel czy czegokolwiek.
Aczkolwiek gdy pojawiaja sie nowe kompy na uczelni zawsze sprawdzam co w
nich siedzi (ostatnio P4 2Ghz).
Czytajac te wszystkie wypowiedzi przyszlo mi na mysl inne rozwiazanie.
Moja uczelnia wszystkie komputery ma IBMa, a moze ta stajnia nie lubi AMD??
Adam