Re: AMD kontra Intel troche OT

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 19:52:28 MET DST

Przemek Budzyński wrote:

> bo na uczelniach nikt nie zastanawia się, co łatwiej podkręcić....

aha - a zobacz ile czasu zajmuje obsluga podkreconego komputera; ile
trzeba dbac o chlodzenie, jak czesto trzeba sprawdzac czy wszystko jest
okay; poza tym juz widze, jak np. na uczelniach artystycznych lub innych
gdzie nie chodza 24h projekty obliczeniowe, komukolwiek jest potrzebna
moc obliczeniowa /zeby wogole byl sens podkrecac/;

a co do pytania:
skad masz taka informacje, ze uczelnie wyzsze inwestuja tylko w inetele;
pokaz jakis raport wykonany przez wiarygodne zrodlo, ktory stwierdza, ze
tak wlasnie jest; dopuki czegos takiego nie pokazesz, to ja nie wierze;

adas;