Re: do speców od chłodzenia - dodanie wntylatora zwieksza temp !!!

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 20:28:48 MET DST

On Fri, 24 Oct 2003 17:22:21 +0200, "Artur Czeczko"
<newart_at_eno.one.pl> wrote:

> Moim zdaniem wiatrak wdmuchujacy z boku obudowy ma sens
> tylko w przypadku gdy jest rowniez wiatrak wdmuchujacy
> z przodu. Inaczej znowu bedzie maly obieg powietrza
> i dyski sie zagotuja.

IMHO te wszystkie wiatraki wdmuchująco-wydmuchujące umieszczone z
przodu na dole tudzież z tyłu pod zasilaczem nijak się mają do
chłodzenia dysków umieszczonych zazwyczaj pod FDD. Do chłodzenia
dysków są klatki z dużym wiatrakiem - inna sprawa, że takich w
obudowach workstation nie widziałem :-(.

--
Pozdrawiam
  Bartek