Re: do speców od chłodzenia - dodanie wntylatora zwieksza temp !!!

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 17:22:21 MET DST

<gluestick_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Znaczy sie producenci wersji BOX'owej która dmucha na proca
> sie mylą??? Nie jarzę :-/

Nie, to nie o to chodzi. Chodzi tylko o wiatraki wdmuchujace-wydmuchujace
powietrze do/z obudowy.
Flashi twierdzi, ze powinien byc 1 wlot... ale czasem jest montowany wiatrak
z boku obudowy, wdmuchujacy zimne powietrze prosto na procesor,
wiec ja nie wiem, jak to jest. No i oczywiscie chetnie sie dowiem.
Moim zdaniem wiatrak wdmuchujacy z boku obudowy ma sens
tylko w przypadku gdy jest rowniez wiatrak wdmuchujacy
z przodu. Inaczej znowu bedzie maly obieg powietrza
i dyski sie zagotuja.

Pozdrawiam,
Artur