Re: do speców od chłodzenia - dodanie wntylatora zwieksza temp !!!

Autor: gluestick_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 24 Oct 2003 - 18:27:02 MET DST

> Spróbuj ustawić ten wentylator z tyłu obodowy na _wydmuchiwanie_ powietrza.
> też mam taki i w obudowie był fabrycznie zamontowany na wydmuchiwanie. Jak
> go wyłączę, to temperatura proca idzie mi 2-3 stopnie do góry, dysku
> twardego 1-2 stopnie do góry - znaczy to, że w budzie jest gorszy przpeływ
> powietrza bez tego wiatraka.

Zrobiłem tak dłuższą chwilę temu więc temp. juz się ustabilizowała
i jest o 3 stopnie niższa niż był na początku. W tej chwili proc 40 C.
płyta główna 30 C, czyli dokładnie 3 sopnie mniej niż bez wiatraka
i 6 stopni mniej niż gdy wiatrak wdmuchiwał zimne.
Dodam tylko, że Celeron 1.7 jest podkręcony na 1.975

Może sie ktoś wypowie na temat zachowania tego wentylatora na procu.

pzdr
Gluestick