Re: do speców od chłodzenia - dodanie wntylatora zwieksza temp !!!

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 18:30:36 MET DST

"Bartek Gliniecki" <email_at_nieistotny.pl> wrote in message
> Użytkownik wyskrobał(a):
>
> Spróbuj ustawić ten wentylator z tyłu obodowy na _wydmuchiwanie_
powietrza.
> też mam taki i w obudowie był fabrycznie zamontowany na wydmuchiwanie. Jak
> go wyłączę, to temperatura proca idzie mi 2-3 stopnie do góry, dysku
> twardego 1-2 stopnie do góry - znaczy to, że w budzie jest gorszy przpeływ
> powietrza bez tego wiatraka.

Gdzies na necie widzialem test polegajacy na tym, ze testowali komputer z
wiatrakami: 2 z tylu, 1 z przodu, 1 z gory, 1 z boku. Nie mam neistety
linka, ale wniosek byl taki, ze najwiekszy efekt daje wentylator wyciagajacy
z tylu, a pozostale potrafia nawet zepsuc efekt. (AFAIR kolejnosc od
najmniejszej temperatury byla taka: gora + tyl, tyl, tyl+gora, ...)

pzdr
Zbyszek