Re: Wyłączający się monitor

Autor: Michał Wilczyński (netwolf_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 10:47:02 MET DST

Dobry User Plastic naskrobał cuś niecuś:

> Witam.
> Zachowanie sie kompa jest następujące. Przez pewien czas pracuje
> prawidłowo, aż w końcu znika wszystko z ekranu, robi się ciemno.
> Monitor nie przełącza sie w tryb czuwania, dalej jest aktywny,
> jednakże nic nie widać ani danych ani myszki.

[...]
> Dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
> Pozdrawiam
>
> Plastic

Witam!

Na mój gust problem nie leży po stronie monitora, lecz jest jakiś numer
z "usypianiem" komputera (zaawansowane opcje oszczędzania energii
komputera). Proponuję wyłączyć opcje oszczędzania energii w BIOS'ie
i pod Windows. Jeżeli ACPI i/lub APM był ustawiony w chwili instalacji
systemu na Twojej maszynie zostaw je włączone. Wyłącz tylko wszystko
co dotyczy usypiania płyty głównej, usypiania monitorów i wyłączania
twardych dysków.

Pozdrawiam

--
Michał