Re: Jakie i gdzie komputery ?

Autor: sg (alkor-si_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 10:51:06 MET DST

Użytkownik "Lafinion" <no_at_spam.com> napisał w wiadomości
> szukam jak najmniejszych komputerow pc - moze byc wszystko zintegrowane
> chodzi mi przede wszystkim o gabaryty - jak najmniejsze.

Oprócz VIA Epia jest jeszcze Shuttle XPC. Poszukaj szczegółów na:
http://www.shuttlegroup.com/. Action sprzedaje na zamówienie takie
rzeczy więc nie będziesz chyba miał problemów z kupieniem np. na
giełdzie lub w sklepie (też na zamówienie).

--
Pozdrawiam,                         "It doesn't think. It doesn't feel.
Sławek                                         It doesn't laugh or cry.