Pytanie o system 2-procesorowy

Autor: Piotrus (mpit_at_-wytnij-op.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 22:32:29 MET DST

Witam

Ciekaw jestem czy ktoś z uczestników grupy ma jakieś
doświadczenie związane z zestawieniem systemu 2 procesorowego
Interesują mnie konfiguracje zoptymalizowane
pod kontem obliczeń numerycznych.
dodatkowo (lekko NTG) wdzięczny byłbym za wszelkie rady dotyczące
adaptacji oprogramowania do takiego środowiska (głównie z punktu
widzenia zapewnienia równomiernego rozkładu obciążenia procesorów.
Przejrzałem już trochę materiałów dotyczących tematu, ale chodzi mi
głównie o aktualne dane sprzętowe stąd ten post.

Pozdrawiam

--
Piotrus