Re: Gra Soul Reaver 2 - czarny ekran

Autor: Voltage (voltage_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 22:17:02 MET DST

> nie pamietam juz tak dobrze. mialem patch ze stronki eidos'a
> ale niestety nie dzialal (tzn moze i dzialal ale ja mialem piracka wersje
> gry i prosila o plyte)
> natomiast grupa ktora 'zlamala' te gre dodala na plycie wczesniejszy patch
> ktory tez byl juz 'zlamany' ale rozwiazal problem czarnego ekranu

Jak byłem rok temu w Norwegii to kuzynkek mi nagarał tą grę z oryginału (jeśli
dobrze pamiętam) więc można powiedzieć, że mam kopię zapasową :) Gra nie
działała i też prosiła o płytę. Dlatego ściągnąłem crack'a i teraz się
uruchamia. No, ale mam ten problem z czarnym ekranem. Przypomniała mi się
jeszcze taka dziwna rzecz, że jak ściągnąłem tego patch'a ze strony eidos'a i
zainstalowałem to musiałem znowu podmieniać plik 'exe' gry na ten z cracka bo
znowu gra prosiła o płytę... ale problem z czarnym ekranem oczywiście pozostał.
Z tego co mówisz wychodzi, że muszę więc znaleźć jakiś patch, który
jest 'zlamany', ale nie mam zielonego pojęcia jak go szukać :(