Re: Monitor czy karta nie daja rady....

Autor: digitariusz (digitariusz_at_wywalto.op.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 22:26:05 MET DST

Dooh naskrobał(a) coś takiego:

> Mam monitor 17'' Philips 17BCM28 (nienajnowszy) i karte Riva TNT2 32
> MB. Maksymalnie moge wyciagnąć z niego :
>
> 1024x768 w 75Hz
> 1152x864 w 70Hz
> 1280x1024 w 60Hz
>
> Reszta trybów w XP jest "niezalecana " i ie dizął poprawnie...

co rozumiesz przez to, że nie działa poprawnie (tak rozszyfrowałem)?
jeśli XP nie rozpoznał monitora (bądź zrobił to niepoprawnie) "zaleca"
wartości bezpiecznie, powiedzmy sobie, standardowe, tak na wszelki
wypadek.

> jest szansa ze wiecej z niego wycisnę ? Czy moze to sprawa karty ?

IMO jest i to spora. z tego co pamiętam riva na 99% wyciąga więcej.
poszukaj (w szufladzie lub w googlu) dokumentacji od Twojego monitora.
tam bedziesz mial rozdzielczosci i odswiezania, jakie ten monitor
maksymalnie obsluguje. olej wtedy zalecenia XP i ustaw sobie, tyle "ile
fabryka daje" :)

--
pozdrawiam
digitariusz