Re: net przez radiowke....pomocy!

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 20:41:34 MET DST

amted dnia 2003-10-23 stwierdził(-a):

> czy ktos moze mi pomoc... usiluje uzyskac polaczenie droga radiowa,
> ale po prostu nie dziala... wymienilli mi antene, kabel i nawet 3
> karty sieciowe a ciagle nic nie dziala... mieszkam w domku
> jednorodzinnym wiec jak przyszli z firmy z wlasnym laptopem to na
> dachu spokojnie sie laczyli sygnal az za dobry.... a ja w kompie nic
> ): juz nawet pozyczylem kompa od kumpla i na jego zainstalowalem ale
> coz ... ta sama historia... gdzie moze tkwic problem... skoro
> wszystko wymienione... kazdy twierdzi ze wpina sie tylko i juz
> [...]

A antena dobrze skierowana? Na dachu to co innego niż w domu. Nic nie
zasłania? Jaka odległość? Ja mam net przez radiówke i antena musi być
dobrze ustawiona, we właściwym kierunku inaczej net nie działa lub
działa potwornie. Odległość u mnie to kilkaset metrów

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Athlon XP 1700+ @ 2125MHz/1,5v  Asus A7V8X-X  Kingston 256Mb PC2700