Re: net przez radiowke....pomocy!

Autor: Shreek (pulikow_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 21:36:49 MET DST

Użytkownik "amted" <amted_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> ciagle nic nie dziala... mieszkam w domku jednorodzinnym wiec jak
przyszli
> z firmy z wlasnym laptopem to na dachu spokojnie sie laczyli sygnal az za
> dobry.... a ja w kompie nic ): juz nawet pozyczylem kompa od kumpla i na

To teraz idź z kompem na dach.
Co za geniusze, którzy sprawdzali Ci zasięg. Co to za firma? Brawo za
kompetencje.
Sygnał WLAN jest na tyle słaby, że jak schowasz antenę do domu do kicha. Na
antence wewnętrznej to można sobie w ramach mieszkania nadawać a nie łapać
sygnał z odległego AP.

Zostaje karta z anteną zewnętrzną na kablu.

A jeśli taką masz (bo nie napisałeś) to długość kabla też się liczy. Na
10metrach kabla można stracić połowę siły sygnału.
A jak kabel kiepski to...
Poproś tych panów (genialnych) co by ci uruchomilli internet w domu a nie da
dachu.
Niech dobiorą antenę, kabel, kartę - wtedy to ma szansę działać a i tak
zakłucenia niewykluczone.

--
Mirosław P.
GG 1119311