Re: znikająca partycja

Autor: Eneuel Leszek (prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 17:01:37 MET DST

nils bn8nk3$imq$1_at_nemesis.news.tpi.pl:

> Czy ktoś z podobnym przypadkiem się może spotkał?
> Jesli tak, to proszę o jakieś rady.

Ja. I tylko pod W98SE. Znienacka potrafi zniknąć jakaś partycja typu logiczny dysk.
W sumie mam 16 partycji na dwóch dyskach. (6 podstawowych i reszta -- logiczne pod
rozszerzoną) Niemal za każdym razem odpalenie W98SE doprowadza do padu :) któregoś
logicznego dysku. :) Jest to W98SE mocno ,,klejone". :)

Mogę ten komputer odpalić z dwóch malutkich partycji W95, dwóch WME (aktualnie tak
jest) jednej WXP (wówczas mam największe pole do popisu z partycjami i najmniejsze
z ,,chodzeniem" programów oraz dostępnością :) sterowników) oraz z W98SE, kiedy to
(niemal za każdym razem) dochodzi do utraty jednego lub kilku :) dysków logicznych. :)

E. :)