Re: Samsung SyncMaster 765MB

Autor: blujon (blu_at_2team.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 13:39:30 MET DST

> Mam to samo.

Hmm, nie wydaje mi się, żeby tak miało być...

> się
>
> Za cholere nie widze kabelka USB w tym monitorze, ani wejscia na takowy.
> Jestes pewnien ze masz ten sam monitor ? Moze wyszla jakas inna wersja z
> USB, ale pierwsze slysze.

no u mnie jest kabelek usb podpięty razem z kablem d-sub

> Mysle ze tak.

Z 1 wypalonym pikselem jeszcze nie będę zawoził monitora do reklamacji (nie
mogę sobie pozwolić żeby zostać 2 tygodnie bez monitora), ale jak się nic
nie da zrobić z obrazem to chyba jednak się pofatyguję, bo nie wydaje mi się
żeby to było normalne.

blujon.