Re: Samsung SyncMaster 765MB

Autor: Wasiuk (wariiNOSPAM_at_wp.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 10:41:24 MET DST

> Od niedawna jestem posiadaczem tego monitora. Jednak zaniepokoiły mnie
dwie
> rzeczy.
> Po pierwsze są kłopoty ze zbieżnością obrazu, tzn. na środku ekranu obraz
> jest idealny, a po bokach się rozmazuje.

Poprostu trza sie przyzwyczaic :(((

> Druga rzecz to to, że na środku ekranu wypalił mi się piksel. Niby nic,
ale
> trochę mnie to niepokoi.
> Czy jest to powód do składania reklamacji?

Tez mi sie wypalil, ale jest widoczny na bialym tle i jakos mi sie tak nie
rzuca za bardzo w oczy, tak sobie pomyslalem (nie wiem czy dobrze,
ewentualnie zweryfikujcie mnie), ze z reklamacja pojde pod koniec gwarancji,
gwarancja jest na 3 lata, to po trzech latach moze dadza mi nowy kineskop...

pozdrawiam
Wasiuk