Re: Problem ze stacją dyskietek

Autor: GM (universum_at_xl.wp.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 12:28:43 MET DST

> wyświetla mi informację, że systemem plików jest
> RAW. I właśnie, czy nie powinien to być FAT.
> Z góry dzięki za odpowiedzi.

dokladnie tak sie dzieje gdy uwali sie przelacznik typu dyskietki (720/1.44
DD/HD) wtedy wsadzajac dyskietke HD 1.4MB stacja rozpoznaje ja jako 0.720 MB
i pisze ze format jest RAW i probuje formatowac ale to nic nie da.

Zeby to sprawdzic to najlepiej bylo by wsadzic dyskietke DD i wtedy jak ja
stacja rozpozna odczyta i sformatuje to wiadomo ze to wina przelacznika.

W innym przypadku musisz rozebrac stacje sprawdzic ten przelacznik i ew go
zewrzec na stale. Ja taka awarie mialem w dwoch flopach w tym jeden z nich
byl w laptopie.

--
GM_Friend(Mirek)