Problem ze stacją dyskietek

Autor: Łukasz (abc_at_abc.ab)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 17:35:38 MET DST

Witam
Posiadam system Windows XP i nawala mi napęd dyskietek. Otóż kiedy wkładam
dyskietkę i podwójnie klikam na "Stacja dyskietek" wywala mi, że nie mam
sformatowanej dyskietki i czy chcę formatować. Kiedy klikam "tak", nie można
jej sformatować. Napęd nie jest
źle podłączony, w BIOSIE też wszystko jest OK, sam napęd też nie jest
uszkodzony. Kiedy klikam na właściwości umieszczonej w napędzie dyskietki,
wyświetla mi informację, że systemem plików jest
RAW. I właśnie, czy nie powinien to być FAT.
Z góry dzięki za odpowiedzi.

Pozdrawiam Łukasz