Re: zdalne wywołanie procedur (RPC) ? <- co to jest?

Autor: Piotrek (padre_at_poczta.fm)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 11:43:33 MET DST

> Masz blastera albo cos podobnego z tej rodzinki.
> Sprawdz w rejestrze wpisy w
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
> Jak będziesz miał coś podejrzanego w stylu blaster to usuń ten wpis.
> Zainstaluj sobie jakiegoś porządnego antywira.

Wg opisu Symanteca nie trzeba miec tego wirusa u siebie zeby odczuc jego
dzialanie - on losowo generuje adresy IP na ktore wykonuje DoS ataki na
usluge RCP - sam zreszta tego doswiadczylem - zaden skaner mi go nie wykryl
ale co jakis czas wyskakiwalo to okienko i shutdown. Wlaczenie firewalla
rozwiazuje z miejsca ten problem. Potem mozna sciagnac patch do windy (ktory
to juz z kolei...) i po problemie

Piotrek