Re: zdalne wywołanie procedur (RPC) ? <- co to jest?

Autor: kefas123_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 23 Oct 2003 - 10:26:41 MET DST

> Witam!
>
> "Trwa zamykanie systemu. Zapisz rozpoczęte prace i wyloguj się. Wszystkie
> niezapisane zmiany zostaną utracone. Zamknięcie zostało zainicjowane przez
> ZARZĄDZANIE NT\SYSTEM
> Czas do zamknięcia 59 sekund
> System Windows musi byc uruchomiony ponownie, ponieważ usługa Zdalne
> wywołanie procedur (RPC) została nieoczekiwanie przerwana"
>
> Od jakiegos czasu wywala mi taki komunikat zaraz po starcie. Był format c
> ale nic się nie zmieniło. Nie zawsze pojawia się, średni co 2-3 razy.
> Proszę o pomoc i z góry wielkie dzięki ;-)

Mozesz to wyłączyć. Znajdź zarzadzanie usługami i tam gdzieś znajdziesz
"zdalne wywołanie procedur RPC" i gdy sobie je otworzysz, to bodajże,
trzecia zakładka zawiera trzy rozwijane listy. Jest tam coś takiego, jak
"Zresetuj system po pierwszym błędzie procedury RPC"
"Zresetuj system po drugim błędzie procedury RPC"
"Zresetuj system po trzeciem błędzie procedury RPC"

Po prostu je wyłącz i będzie ok.
Nie jest to słowo w słowo co tam jest napisane, ale chodzi o sens.

Pozdrawiam
Kefas