Samsung SyncMaster 765MB

Autor: blujon (blu_at_2team.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 09:31:35 MET DST

Od niedawna jestem posiadaczem tego monitora. Jednak zaniepokoiły mnie dwie
rzeczy.
Po pierwsze są kłopoty ze zbieżnością obrazu, tzn. na środku ekranu obraz
jest idealny, a po bokach się rozmazuje.
Do monitora podłączony jest kabelek USB, więc mam nadzieję, że może uda się
to jakoś wyprostować programowo.
Druga rzecz to to, że na środku ekranu wypalił mi się piksel. Niby nic, ale
trochę mnie to niepokoi.
Czy jest to powód do składania reklamacji?
blujon.