Re: dziwny problem z podniesieniem FSB (abit IS7)

Autor: Krzysztof Szczepanski (kszczepa_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 09:32:06 MET DST

Metalizacje wewnatrz ukladow scalonych maja tendencje do odparowywania gdy
dlugo pracuja w podwyzszonej temperaturze.
Innymi slowy uklady traca swoje parametry przy pracy z podkreconym zegarem i
dlugo tego nie wytrzymaja.
Lepsze chlodzenie calej plyty moglo by pomoc, ale wczesniej.

Druga mozliwosc to niepoprawne styki. Sprobju wyjac procesor i wlozyc
ponownie.

Pozdrawiam,
krzysiek