Re: LCD 17" jaki??

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 23:03:12 MET DST

In news:gprdpv48eiql24e9mk7sii4b1v4qh6151o_at_4ax.com,
Tomasz Jurgieleiwcz typed:

> No tak... zaraz się okaże, że poczuli się urażeni wszyscy szczęścliwi
> posiadacze monitorów na A, B .... X, Y, Z :-)

nie jestem i nie bylem uzytkownikiem zadnego monitora firmy LG. tez
zastanawiam sie nad zakupem LCD i LG biore pod uwage ze wzgledu na mozliwosc
upustu cenowego. widzialem tez interesujacy mnie model podczas pracy (nie na
polce sklepowej) i wydaje mi sie calkiem OK. Nie wiem tylko jak z ich
awaryjnoscia, wiarygodnoscia parametrow (LG podobnie jak NEC podaje czas
reakcji matrycy 16ms) oraz serwisem.

pzdr.
trzmiel