Re: Refleksja

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 21:36:25 MET DST

On Tue, 21 Oct 2003 17:49:09 +0200, Artur Gawryszczak
<gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_> wrote:

> Z płytą jest rzeczywiście chrzanienie, bo musiałby mnie naprawdę dobry
> kumpel prosić, żeby mi się chciało zdemontować pół maszyny - łatwiej już
> by było sprawdzić wszystie jego części po kolei z moją maszyną :-) Z

Ja wyznaję zasadę, że jeden komputer (ten, którego używam do pracy) ma
działać i jest nietykalny. Nic z niego nie wyjmuję i nic do niego nie
wkładam. W czasie zabaw z zepsutym sprzętem zbyt często istnieje
konieczność ściągnięcia nowego biosu, poczytania dokumentacji, czy
choćby pogooglania za akurat potrzebnymi informacjami.
Jestem chyba zbyt leniwy ;-) - już kilka razy musiałem składać do kupy
komputer, który służył mi za podstawowy po to, żeby z niego skorzystać
w czasie pracy.

--
Pozdrawiam
  Bartek